Turnitin چیست و چقدر مهمه ؟؟؟

سایتی است که مقاله شما را در اون ارزیابی می کنن که چقدر از جمله های دیگرون استفاده کردین. حتما فکر میکنین که بابا این عجب چیزیه و دیگه نمی تونیم از جاهای دیگه کپی کنیم... باهاتون موافقم منتها یه حسن خیلی خوب داره و اونم این است که در کل دنیا اعتبار داره و اگه شما خودتون کارتون رو چک کنین دیگه به هر ویرایشگری بفزستین اونم همون را می گیره. پس اول جمله های مشابه رو پیدا کنین و بصورت متداوم متن های مشابه رو تغییر بدید (البته بهترش کنین ها و نه اینکه بخواین متفاوت باشه و متنو بدتر کنین (چشمشو هم کور نکنین خلاصه) ) تا جایی که ضریب مشابهت رو به زیر استاندارد برسونین.
حالا استاندارد چیه اینجا؟؟؟ استاندارد بسته به نوع انتشارات فرق می کنه .. مثلا واسه elsevier شما باید زیر 13 % مشابهت داشته باشین ولی در حالت عادی تا 25 % مشکلی نیست.

 

ببینین حتی اسمتون رو هم پیدا می کنه که در کجا در محیط اینترنت استفاده شده (مثلا مقاله های قبلتون )... خیلی خیلی نرم افزار خوب و جامعی هست و کلی نکته های فنی داخلش هست که با کار کردن باهاش یاد می گیرین. شما باید حتما از طریق موسسه و یا کتابخانه مشترک باشین تا بتونین ازش استفاده کنین.

لینک زیر رو باز کنین لطفا....
http://www.turnitin.com/en_us/home

راهنمای اون رو از سایتش به رایگان می تونین بردارین . برای استفاده باید حتما بصورت  instructor ثبت نام بشین و این کد رو از کتابخانه خودتون اگه عضو باشن بگیرین.





موضوعات مرتبط: آموزشی

تاريخ : | | نویسنده : محمد کمالی دولت ابادی |